آموزش جوجیتسو برزیلی آموزش دفاع شخصی

آموزش تخصصی و حرفه ای جوجیتسو برزیلی دایموند تیم تحت نظر استاد امید کریمی پور

آموزش جوجیتسو برزیلی آموزش دفاع شخصی

آموزش تخصصی و حرفه ای جوجیتسو برزیلی دایموند تیم تحت نظر استاد امید کریمی پور

آموزش جوجیتسو برزیلی آموزش دفاع شخصی

با سلام به شما بازدید کنندگان محترم؛این وب جهت آشنایی شما با رشته جوجیتسو برزیلی طراحی شده است .اعضایی که در این وب فعالیت دارند از مدال آوران و کارشناسان این رشته ها می باشند لذا جهت ارتقا سطح کیفی وب خواهشمندم از انتقادات و پیشنهادات خودتون ما رو بی نصیب نزارید.بروز رسانی توسط اعضای تیم، تحت نظر استاد امید کریمی پور

آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۵، ۱۸:۲۴ - محمد آذرکار
    ممنون.
  • ۱۰ تیر ۹۵، ۱۰:۵۱ - سید حسین حسینی
    ممنون
  • ۵ تیر ۹۵، ۱۷:۲۸ - milad mohammadi
    لایک
  • ۱ تیر ۹۵، ۱۴:۰۷ - سید حسین حسینی
    ممنون

دایموند تیم تحت نظر استاد امید کریمی پور

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱ ب.ظ

جوجیتسو برزیلی امید کریمی پور

 

این وبلاگ توسط اعضای تیم به روز رسانی می شود

 

لطفا ما رو در اینستاگرام و آپارات دنبال کنید.

 

سلام دوستان !

چون مطالب یه مقدار تخصصی هست و گاهی نیاز به اطلاعات پیش نیاز داره ، شاید بعضی مطالب کمی

براتون مبهم باشه و سوال هایی براتون پیش بیاد و از این بابت که ما فعلا ناچاریم موضوعات رو به طور اجمالی

بررسی کنیم شما میتونید در "نظرات" سوالات خودتونو مطرح کنید و یا از طریق "ارتباط با ما" اطلاعات بیشتری

کسب کنید.

در صورت لزوم استاد کریمی پور شخصا به سوال شما پاسخ خواهند داد.         

نظرات  (۲)

  • میلاد حمیدی
  • با سلام
    وب خوبی دارید و تشکر می کنم از شما.
    یک سوال داشتم. بنده قبلا ورزش رزمی کاراته کار کردم ولی الان چند سالی هست که بنا به مشغله شغلی و زندگی فرصت نکردم تمرین داشته باشم و از سرعت عمل و نرمی بدنم به شدت کاسته شده. ولی همیشه برای یک سوال وجود داشته. در دفاع شخصی و تمرینات دفاع شخصی معمولا حالت های خاصی گفته می شه که معمولا از چندین مورد خاص و مشابه خارج نیست. در حالی که در یک درگیری واقعی حریفی که رزمی کار نیست معمولا از ضربات سریع و بی قاعده و غافلگیر کننده استفاده می کنه. به نظر من درگیری با فردی که رزمی کار نیست خیلی سخت تر و پیچیده تر هست.  به نظر من با روش های دفاع در مبارزات حرفه ای نمی شه بر این حریف ها فائق اومد. بخصوص خواننده ای که این تکنیک ها رو میخونه مثلا مواردی که در وبلاگ شما اومده تا بخواد فکر کنه و طبق مراحلی که گفته شده عمل کنه احتمالا یه بادمجون براش کاشته شده یا چشماش ترکیده و یا دندونش شکسته یا بینیش ترکیده.
    خواهشمندم از این زاویه نگاه کنید و مطالبتون رو طوری بگذارید که برای همه قابل استفاده باشه و سعی کنید دعواهای واقعی رو در نظر بگیرید. همون دعواهای مرسوم کوچه و خیابان که طرف با سر ضربه میزنه ، چنگ میزنه ، یقه رو سفت میچسبه و مشت های غیر اصولی میزنه که مسیر حرکت دستش قابل تشخیص نیست. خود من همیشه وقتی مطمین می شدم که طرف میخواد درگیر بشه سعی می کردم دفاع نکنم بلکه پیش دستی کنم. اما الان که بالغ هستم پیش دستی باعث میشه که برم زندان و محکوم بشم. بنابراین دنبال روش های دفاع و دفع حمله هستم و در نهایت حمله ای که طرف رو پشیمان کنه و طرف رو نقص عضو نکنه.
    خواهمشندم با این دید مطلب بگذارید.
  • سید حسین حسینی
  • ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی